Bureaumanager / Commerciële verbinder

Draai jij je hand niet om voor overvolle mailboxen en rinkelende telefoons? Is het je passie om mensen verder te helpen? Ben jij een verbinder die vol enthousiasme onze organisatie aan onze opdrachtgevers kan presenteren? Lees dan verder!

Fith is een arbeidsbemiddelingsbureau. Wij begeleiden mensen naar (ander) werk in opdracht van bedrijven, UWV, verzekeraars of gemeenten, bijvoorbeeld omdat mensen ziek (geweest) zijn, er dreigend ontslag is of dat men in een uitkeringssituatie zit.

Ons vaste team bestaat uit 16 medewerkers, waarmee we een landelijk dekkend netwerk van ongeveer 100 adviseurs ondersteunen en faciliteren.

Door de groei van onze organisatie zoeken wij ter uitbreiding van ons bureaumanagement een enthousiaste collega. Je zal werkzaam zijn vanuit ons hoofdkantoor in ’s-Hertogenbosch.

BUREAUMANAGER (32- 40 uur per week).

Onze bureaumanagers zijn samen verantwoordelijk voor het behouden en uitbouwen van onze accounts. Om dit te bereiken zorg jij ervoor dat je de operationele dienstverlening van Fith uitstekend uitvoert.

Jij pakt alle zaken met beide handen aan en gaat plank gas aan de slag! Je vergeet daarbij niet af en toe even stil te staan om na te denken of deze werkwijze nog het best passend is.

Als bureaumanager onderhoud je contact met onze adviseurs, onze opdrachtgevers en kandidaten.

Je bewaakt de voortgang van de trajecten en bent ook inhoudelijk zeer goed op de hoogte. Samen met onze adviseurs weet jij als bureaumanager een uitstekend resultaat te behalen voor onze opdrachtgevers.

Deze functie vereist:

  • Talent om een maximaal resultaat te behalen door de juiste prioriteiten te stellen.
  • Zorg kunnen dragen voor het uitbouwen van de relatie met onze opdrachtgevers in het land. Je informeer hen over onze dienstverlening door presentaties op locatie te geven.
  • Commercieel inzicht en servicegerichtheid.
  • Out of the box durven denken: hoe bereik je het meeste?
  • Stressbestendigheid, organisatievermogen en flexibiliteit.
  • MBO+/HBO werk- en denkniveau.
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden.
  • Administratieve slagkracht.
  • Een verbinder die, met de juiste tone of voice & lef, mensen juiste handvatten kan bieden.

Wij bieden:

  • Een team van betrokken, resultaatgerichte collega’s
  • Arbeidsvoorwaarden in overeenstemming met de functie-inhoud en ervaring
  • Een open en informele cultuur met korte lijnen.
  • Een maatschappelijk zeer betrokken bedrijf

Geïnteresseerd?

Ben jij maatschappelijk betrokken en heb je ervaring als: relatiebeheerder, sales assistent, intercedente, backoffice medewerker, verzuimspecialist, case manager, adviseur arbeidsbemiddeling en je herkent jezelf in dit profiel, stuur dan je motivatie, met cv en referenties per mail via de normale route. (zie website Fith)

Je kunt je sollicitatie richten aan mevrouw S. Moens, operationeel manager.

Voor meer informatie over Fith kun je kijken op www.fith.nl

Graag willen we je informeren dat een assessment een onderdeel van de sollicitatie procedure is. Geselecteerde kandidaten zullen hiervoor worden uitgenodigd.

Navraag van referenties kan onderdeel zijn van de sollicitatieprocedure.